23

ponedjeljak

listopad

2017

Sretan mi rođendan!

Lete godine kao dani!



A tko godine broji još!



Idemo dalje!



Moliti Boga, u ova ružna vremena, za dobro zdravlje....



Idemo dalje: naravno u mom omiljenom printu....





Uz ovaj baloner mogu se obuti i cipeliške i čizmice ovakve i onakve...sve sam probala....






Ima toga još puno...slavilo se tri dana, ali sam se odlučila pokazati vam ovaj modni izričaj.




Slavilo se u Vodicama i sve pohvale hotelu Olympia & Sky....uživanciji nikad kraja....



Ako se netko htio našaliti: hajde, okupaj se...hehe...i okupala sam se na devetom katu ovog prekrasnog hotela....




Who cares for years...!!!



Eto, za današnju modnu ideju završit ćemo sa mojim: Mah-mah!



Grli vas vaša Fashionistica




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.